Společně dokážeme víc!

Máte touhu měnit přání našich klientů v realitu?

Pokud vidíte všechno v 1 a 0, rádi projednáváte věci u kávy nebo chcete, aby veřejná správa skutečně sloužila občanům, pojďte pracovat s námi.

Uvítáme mezi sebou nadšené absolventy i zkušené profesionály, kteří se nebojí výzvy a chtějí dokázat, že jsou mistry ve svém oboru.

Prostor k seberealizaci Vám dáme v přátelském týmu, který je složen z odborníků ve své profesi. Stanete se součástí silné české společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje své působení v rámci veřejné správy. Zajistíme Vám možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a poskytneme řadu benefitů.

Methodist (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou, Praha)

Zaměření
  • oblast správních agend
Pracovní náplň
  • rozvoj a správa svěřených softwarových produktů společnosti
  • sledování změn legislativy a doporučených metodických pokynů souvisejících s činnostmi svěřených produktů
  • analýza a posuzování potřeb uživatelů
  • návrh využití stávajících funkcí IS i nových řešení
  • příprava zadání pro úpravu a rozvoj produktů
  • odpovědnost za kvalitu a správných chod funkcí svěřených produktů
  • vedení aktuální dokumentace a postupů ke svěřeným produktům 
  • poskytování metodických a lektorských služeb zákazníkům
  • spolupráce na presales konzultacích a prezentacích
  • spolupráce při implementaci produktů u zákazníků
  • řízení odborné oblasti napříč společností
Pracoviště
  • Pardubice, Chlumec nad Cidlinou, Praha
Vzdělání, kvalifikace
  • VŠ/SŠ 
  • znalost práce na PC (internet, MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B
  • prezentační a komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni
  • schopnost podávat srozumitelný výklad založený na odborných znalostech a příkladech z praxe
Uvítáme
  • praxi z působení ve veřejné správě 
  • dobrou orientaci v legislativě (Správní řád, Občanský zákoník, Přestupkové řízení apod.)
  • praxe z podobné pozice v IT výhodou
  • praxe s moduly IS VERA Radnice nebo Dimenze nebo konkurenčními moduly výhodou
  • zkušenosti s tvorbou business analýzy
Požadujeme
  • znalost a zkušenosti s problematikou správních oblastí 
  • znalost procesu oběhu dokumentů na úřadě
  • znalost platné legislativy a předpisů týkajících se správních činností
  • schopnost rozboru a porozumění požadavků vycházejících norem a legislativy
  • aktivní, iniciativní a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • logické, analytické a koncepční myšlení
  • samostatnost i schopnost týmové spolupráce
  • ochotu a schopnost vzdělávat se
  • výborné komunikační schopnosti
  • odolnost vůči psychické zátěži
  • ochotu cestovat
Nabízíme
  • různorodou, motivující práci umožňující odborný a osobnostní růst
  • podíl na modernizaci produktů v oblasti správních agend
  • zázemí stabilní a úspěšné firmy
  • motivující platové ohodnocení
  • práci v příjemném kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění…)

Strukturovaný životopis se zdůrazněním relevantních údajů posílejte průběžně do 15. ledna 2017 na adresu kariera@vera.cz. Do předmětu e-mailu prosím uveďte název pozice. 

Consultant (Praha, Pardubice, Chlumec nad Cidlinou)

Zaměření
  • oblast správních agend
Pracovní náplň
  • poskytování poradenských a lektorských služeb zákazníkům
  • spolupráce při implementaci svěřených produktů u zákazníků
  • analýza a posuzování potřeb uživatelů 
  • návrh využití stávajících funkcí systému, návrh nových řešení
  • ověřování a testování funkcionality produktů    
  • spolupráce na presales konzultacích a prezentacích
Pracoviště
  • Praha, Pardubice, Chlumec nad Cidlinou
Vzdělání, kvalifikace
  • VŠ/SŠ 
  • znalost práce na PC (internet, MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B
  • prezentační a komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni
  • schopnost podávat srozumitelný výklad založený na odborných znalostech a příkladech z praxe
Požadujeme
  • znalost a zkušenosti s problematikou správních oblastí 
  • znalost procesu oběhu dokumentů na úřadě
  • znalost platné legislativy a předpisů týkajících se správních činností
  • schopnost rozboru a porozumění požadavků vycházejících norem a legislativy
  • aktivní, iniciativní a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • logické, analytické a koncepční myšlení
  • samostatnost i schopnost týmové spolupráce
  • ochotu a schopnost vzdělávat se
  • výborné komunikační schopnosti
  • odolnost vůči psychické zátěži
  • ochotu cestovat
Nabízíme
  • různorodou, motivující práci umožňující odborný a osobnostní růst
  • podíl na modernizaci produktů firmy v oblasti správních agend
  • zázemí stabilní a úspěšné firmy
  • motivující platové ohodnocení
  • práci v příjemném kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění…)

Business Development Manager (Celá ČR)

Pracovní náplň

  • akvizice nových zákazníků
  • vytváření obchodních příležitostí
  • hledání prostoru na trhu
  • sledování trendů a vývoje v daném segmentu
  • příprava nabídek spolu s BID týmem
  • příprava prezentací, účast na firemních akcích
  • samostatná obchodní jednání, zpracování obchodní administrativy
  • úzká spolupráce s týmem presale, projektovými manažery a firemními specialisty

Pracoviště

  • práce ve zvoleném regionu ČR

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • VŠ (nebo SŠ)
  • praxe s obchodem v oblasti veřejné správy výhodou
  • reference z oblasti přímého obchodu (prodej řešení)
  • orientace v IT problematice (nejlépe v oblasti SW aplikací)
  • zkušenosti z oblasti prezentací a řízení projektů výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B (ochota cestovat)

Očekáváme

  • schopnost vést samostatně úspěšná obchodní jednání
  • profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost získat si důvěru klientů, odolnost vůči psychické zátěži
  • strategické, kreativní a pozitivní myšlení
  • samostatnost, odpovědnost
  • beztrestnost a bezúhonnost

Nabízíme

  • bonusy odpovídající obchodnímu výsledku
  • služební auto, notebook a mobil – i pro soukromé účely
  • zaškolení na zajímavé portfolio produktů, podporu obchodní aktivity
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy, profesní růst
  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (týden dovolené navíc, stravenky, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Key Account Manager (Čechy)

Pracovní náplň

  • péče o svěřené zákazníky v daném regionu
  • rozvoj vztahů u klienta
  • využívání vztahů pro vyhledávání nových příležitostí v regionu
  • příprava a odpovědnost za plnění dlouhodobého plánu rozvoje dodávky u zákazníka
  • zpracování nabídek, příprava obchodních projektů u zákazníka
  • prezentace řešení, účast na firemních akcích
  • samostatná obchodní jednání, správa obchodní administrativy
  • spolupráce s projektovými manažery a firemními specialisty

Pracoviště

  • práce ve zvoleném regionu ČR

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • VŠ (nebo SŠ)
  • praxe s obchodem v oblasti veřejné správy výhodou
  • reference z oblasti přímého obchodu (prodej řešení)
  • orientace v IT problematice (nejlépe v oblasti SW aplikací)
  • zkušenosti z oblasti prezentací a řízení projektů výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B (ochota cestovat)

Očekáváme

  • schopnost vést samostatně úspěšná obchodní jednání
  • profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost získat si důvěru zákazníků, odolnost vůči psychické zátěži
  • strategické, kreativní a pozitivní myšlení
  • samostatnost, odpovědnost
  • beztrestnost a bezúhonnost
  • odborný růst, ochotu soustavně se vzdělávat

Nabízíme

  • bonusy odpovídající obchodnímu výsledku
  • služební auto, notebook a mobil – i pro soukromé účely
  • zaškolení na zajímavé portfolio produktů, podporu obchodní aktivity
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy, profesní růst
  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (týden dovolené navíc, stravenky, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Analyst (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou)

Pracovní náplň

  • přebírání požadavků na úpravy modulů od metodiků
  • udržování koncepce jednotného informačního systému
  • převádění logického návrhu systému do fyzického návrhu
  • spolupráce s architektem systému na začlenění požadavků do systému v souladu s celkovou koncepcí systému
  • sledování opakovatelnosti použití částí systému a logické struktury systému
  • příprava podkladů pro kódování
  • kontrola realizace úprav před předáním testerům

Pracoviště

  • Pardubice nebo Chlumec nad Cidlinou

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • SŠ, VŠ technického nebo přírodovědného směru
  • znalost anglického jazyka na úrovni dokumentace
  • praxe nejméně 3 roky

Znalosti technik

  • znalosti standardů v oblasti vývoje IS
  • přehled v oblasti databází (Oracle, MS SQL, Informix, DB2)

Další znalosti

  • praktické zkušenosti s analýzou, návrhem a implementací IS orientovaných na hromadné zpracování dat
  • přehled v oblasti nástrojů pro podporu vývoje IS (Case nástroje)

Požadujeme

  • odolnost vůči psychické zátěži
  • zvládnutí celé šíře problematiky
  • schopnost rozhodnout se a převzít odpovědnost za rozhodnutí
  • praktický úsudek
  • koncepční a plánovité myšlení
  • připravenost ke změnám
  • ochotu k dalšímu vzdělávání
  • pozitivní myšlení
  • komunikační dovednosti

Nabízíme

  • zajímavou a kreativní práci
  • zázemí stabilní a úspěšné firmy
  • platové ohodnocení odpovídající výsledkům práce
  • možnost profesního růstu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

JavaScript Developer (Olomouc, Pardubice)

Pracovní náplň

  • programování v JavaScriptu
  • tvorba HTML a CSS
  • spolupráce s kolegy a dalšími specialisty na analýze a návrhu SW
  • vývoj nových funkcionalit SW, úprava stávajících aplikací IS společnosti
  • návrh a vytváření unit testů

Pracoviště

  • Olomouc nebo Pardubice

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • odborné vzdělání v IT oblasti a programování
  • pozice je vhodná i pro absolventy, kteří chtějí profesně růst

Požadujeme

  • dobrou aktivní znalost jazyka JavaScript, HTML a CSS
  • znalost OOP a Design Patterns
  • zkušenosti s analýzou a návrhem aplikací
  • znalosti jazyka Java jsou vítány
  • znalost anglického jazyka na úrovni čtení dokumentace
  • komunikační schopnosti

Nabízíme

  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy
  • vzdělávání v oboru
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Java Developer (Olomouc, Pardubice)

Pracovní náplň

  • programování v jazyku JAVA
  • spolupráce s kolegy a dalšími specialisty na analýze a návrhu SW
  • vývoj nových funkcionalit SW, úprava stávajících aplikací IS společnosti
  • návrh a vytváření unit testů
  • práce na vývoji webových aplikací

Pracoviště

  • Olomouc nebo Pardubice

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • odborné vzdělání v IT oblasti a programování v „ekosystému" JAVA
  • znalost rozsáhlých databázově orientovaných informačních systémů výhodou

Požadujeme

  • dobrou aktivní znalost jazyka Java
  • znalost OOP a Design Patterns
  • zkušenosti s analýzou a návrhem aplikací
  • zkušenosti s programováním databázových aplikací
  • znalosti JavaScript, HTML, CSS, Web Services, XML jsou vítány
  • znalost anglického jazyka na úrovni čtení dokumentace
  • komunikační schopnosti

Nabízíme

  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy
  • vzdělávání v oboru
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Programmer (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou, Praha)

Pracovní náplň

  • spolupráce na vývoji rozsáhlého informačního systému pro hromadné zpracování dat
  • vývoj nových funkcionalit SW, úprava stávajících aplikací IS společnosti
  • tvorba analýz a návrhů sw
  • tvorba client/server aplikací, web. aplikací 
  • tvorba interface založených na webservices 

Pracoviště

  • Pardubice nebo Chlumec nad Cidlinou, Praha

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • výborné znalosti relačních databází
  • zkušenosti s převodem uživatelských požadavků na logický návrh systému
  • ochotu a schopnost učit se novým přístupům a technologiím
  • znalost technické angličtiny
  • aktivní a iniciativní přístup k řešení problémů

Očekáváme

  • samostatného a tvůrčího pracovníka připraveného na týmovou spolupráci
  • osobnost s analytickým uvažováním a komunikačními schopnostmi

Uvítáme

  • znalost některého jazyka 4GL
  • zkušenosti s vývojem rozsáhlých IS pro hromadné zpracování dat
  • zkušenosti s používáním CASE nástrojů a metodik

Nabízíme

  • účast na vývoji rozsáhlého informačního systému
  • zaškolení do zajímavých technologií a další odborný růst
  • finanční ohodnocení odpovídající pracovnímu výkonu a nasazení
  • práci v příjemném tvůrčím kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

IT Engineer (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou)

Pracovní náplň

  • instalace a administrace operačních systémů a databázových prostředí
  • instalace a administrace IS VERA Radnice
  • technická údržba interních systémů
  • poskytování technické podpory zákazníkům
  • aktivní účast na rozvoji informačního systému a firemní infrastruktury

Pracoviště

  • Pardubice nebo Chlumec nad Cidlinou

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • zkušenosti se správou serverů na platformách Linux a Windows
  • praktické zkušenosti s HW - instalace, konfigurace
  • ochotu a schopnost učit se novým technologiím
  • aktivní, iniciativní a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • profesionální vystupování
  • ochotu cestovat
  • znalost technické angličtiny
  • řidičský průkaz skupiny B

Očekáváme

  • schopné absolventy i zkušené profesionály
  • samostatné pracovníky připravené na týmovou spolupráci
  • osobnosti s výbornými komunikačními schopnostmi

Uvítáme

  • zkušenosti se správou rozsáhlých informačních systémů
  • znalosti relačních databází
  • znalost administrace MS Windows a Exchange serveru

Nabízíme

  • účast při nasazování a správě perspektivních projektů (IS státní správy)
  • zaškolení do zajímavých technologií a odborný růst
  • motivující platové ohodnocení
  • práci v příjemném kolektivu
  • pružnou pracovní dobu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění…)

Pokud Vás zaujala některá z nabízených pozic, zašlete prosím svůj životopis na adresu kariera@vera.cz.

Odesláním svého životopisu udělujete společnosti VERA, spol. s r.o. souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu § 5 odst. 2 a 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů na dobu neurčitou respektive do odvolání. Současně stvrzujete, že osobní údaje uvedené v odeslaném životopise jsou přesné a pravdivé.