Společně dokážeme víc!

Víte, že… se veřejná správa může měnit k lepšímu? 

My ano. A měníme ji. Šetříme práci úředníkům, pomáháme obcím zvyšovat příjmy, vzděláváme referenty. Jak? Vyvíjíme sofistikovaný software. Realizujeme projekty, které pomáhají zvyšovat bezpečnost nebo umožňují občanům řešit životní situace, aniž by stáli fronty na úřadě.

Uvítáme mezi sebou nadšené absolventy i zkušené profesionály, kteří se nebojí výzvy a chtějí dokázat, že jsou mistry ve svém oboru. S námi můžete růst, vzdělávat se a pracovat v příjemném kolektivu. 

Jestli je to právě pro Vás? Napište nám a přijďte se k nám podívat.

 

Firemní právník/právnička (generalis) (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou)

Co Vám nabízíme?

Naše společnost vznikla před 25 lety s cílem pomáhat lidem – usnadnit jim práci pomocí softwaru. Tenkrát jsme začali programovat první aplikace, které uměly zpracovávat účetnictví na obecních a městských úřadech. Postupně jsme se vypracovali mezi špičku firem, které umožňují úřadům, aby svou každodenní agendu vedly kompletně digitálně.

Rádi bychom mezi sebe přijali podobně laděného kolegu nebo kolegyni – právníka/právničku, kterého potřebujeme jako sůl. Chceme pomoci nejen s tradičními smlouvami, ale i při jednáních, sledování legislativy a jejím překladu do „lidštiny" nebo při tvorbě metodických pokynů.

Jak bude vypadat Váš pracovní den?

Od této pozice nečekejte každodenní rutinu spojenou jen s přípravou a kontrolou smluv. Právě naopak, stanete se dynamickým středobodem firmy, která se na Vás bude obracet o radu, jindy po Vás bude chtít rozhodnutí.

S každou významnou zakázkou, na jejíž tvorbě se budete podílet, si Vás kolegové a kolegyně budou více vážit, protože díky Vašemu smyslu pro detail a dohlédnutí důsledků smluv jim ušetříte spoustu zbytečné práce. Nebudou to smlouvy jen obchodní, ale přirozeně také majetkové nebo personální. *

Pomůžete naši firmu i zákazníka uchránit před potenciálním průšvihem. Při významných legislativních změnách se na Vás obrátí naši největší zákazníci, abyste jim poskytl/a metodické poradentství. A Vy na tyto změny srozumitelnou formou připravíte nejen naše odborníky, ale i zákazníky. 

Při tvorbě nového produktu Vás zapojíme do jeho přípravy, protože nám budete schopen/schopna říci, jaké mohou být právní důsledky nastavených procesů.

Každý den tak bude něčím nový a zajímavý, i když to samozřejmě nebude vždy procházka růžovým sadem. Předpokládáme, že s námi občas vyrazíte za zákazníky nebo zajedete na jednu z našich poboček. Většinu času však budete na pracovišti.

Hluboké IT znalosti po Vás nikdo nebude chtít, nebudete programovat (pokud nechcete :-)), důležitá je pro nás Vaše dobrá orientace v legislativě týkající se veřejné správy, schopnost koncepčního a analytického myšlení a schopnost srozumitelně vysvětlit důsledky legislativních změn nebo právních formulací. Očekáváme, že budete mít vysokoškolské vzdělání právnického zaměření a řidičský průkaz skupiny B.  

Co získáte?

Stravenkami, pětadvaceti dny dovolené, příspěvkem na penzijní nebo životní pojištění a příspěvkem na hodiny angličtiny Vás lákat nebudeme, ty dostanete automaticky.

Mzdové ohodnocení bude odpovídat Vašim dovednostem a zkušenostem a poroste adekvátně s Vašimi úspěchy. 

Samozřejmostí je podpora dalšího vzdělání a růstu odbornosti. Budete spolupracovat s vysoce kvalifikovanými kolegyněmi a kolegy, kteří pro veřejnou správu tvoří zajímavé a prospěšné projekty.

 

 

* Pokud jste se podívali i na tento text, kontaktujte nás pomocí e-mailu kariera@vera.cz. Rádi Vás poznáme.

Consultant (Praha, Pardubice, Chlumec nad Cidlinou)

Zaměření
  • oblast správních agend
Pracovní náplň
  • poskytování poradenských a lektorských služeb zákazníkům
  • spolupráce při implementaci svěřených produktů u zákazníků
  • analýza a posuzování potřeb uživatelů 
  • návrh využití stávajících funkcí systému, návrh nových řešení
  • ověřování a testování funkcionality produktů    
  • spolupráce na presales konzultacích a prezentacích
Pracoviště
  • Praha, Pardubice, Chlumec nad Cidlinou
Vzdělání, kvalifikace
  • VŠ/SŠ 
  • znalost práce na PC (internet, MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B
  • prezentační a komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni
  • schopnost podávat srozumitelný výklad založený na odborných znalostech a příkladech z praxe
Požadujeme
  • znalost a zkušenosti s problematikou správních oblastí 
  • znalost procesu oběhu dokumentů na úřadě
  • znalost platné legislativy a předpisů týkajících se správních činností
  • schopnost rozboru a porozumění požadavků vycházejících norem a legislativy
  • aktivní, iniciativní a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • logické, analytické a koncepční myšlení
  • samostatnost i schopnost týmové spolupráce
  • ochotu a schopnost vzdělávat se
  • výborné komunikační schopnosti
  • odolnost vůči psychické zátěži
  • ochotu cestovat
Nabízíme
  • různorodou, motivující práci umožňující odborný a osobnostní růst
  • podíl na modernizaci produktů firmy v oblasti správních agend
  • zázemí stabilní a úspěšné firmy
  • motivující platové ohodnocení
  • práci v příjemném kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění…)

Methodist (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou, Praha)

Zaměření
  • oblast správních agend
Pracovní náplň
  • rozvoj a správa svěřených softwarových produktů společnosti
  • sledování změn legislativy a doporučených metodických pokynů souvisejících s činnostmi svěřených produktů
  • analýza a posuzování potřeb uživatelů
  • návrh využití stávajících funkcí IS i nových řešení
  • příprava zadání pro úpravu a rozvoj produktů
  • odpovědnost za kvalitu a správných chod funkcí svěřených produktů
  • vedení aktuální dokumentace a postupů ke svěřeným produktům 
  • poskytování metodických a lektorských služeb zákazníkům
  • spolupráce na presales konzultacích a prezentacích
  • spolupráce při implementaci produktů u zákazníků
  • řízení odborné oblasti napříč společností
Pracoviště
  • Pardubice, Chlumec nad Cidlinou, Praha
Vzdělání, kvalifikace
  • VŠ/SŠ 
  • znalost práce na PC (internet, MS Office)
  • řidičský průkaz skupiny B
  • prezentační a komunikační dovednosti na velmi dobré úrovni
  • schopnost podávat srozumitelný výklad založený na odborných znalostech a příkladech z praxe
Uvítáme
  • praxi z působení ve veřejné správě 
  • dobrou orientaci v legislativě (Správní řád, Občanský zákoník, Přestupkové řízení apod.)
  • praxe z podobné pozice v IT výhodou
  • praxe s moduly IS VERA Radnice nebo Dimenze nebo konkurenčními moduly výhodou
  • zkušenosti s tvorbou business analýzy
Požadujeme
  • znalost a zkušenosti s problematikou správních oblastí 
  • znalost procesu oběhu dokumentů na úřadě
  • znalost platné legislativy a předpisů týkajících se správních činností
  • schopnost rozboru a porozumění požadavků vycházejících norem a legislativy
  • aktivní, iniciativní a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • logické, analytické a koncepční myšlení
  • samostatnost i schopnost týmové spolupráce
  • ochotu a schopnost vzdělávat se
  • výborné komunikační schopnosti
  • odolnost vůči psychické zátěži
  • ochotu cestovat
Nabízíme
  • různorodou, motivující práci umožňující odborný a osobnostní růst
  • podíl na modernizaci produktů v oblasti správních agend
  • zázemí stabilní a úspěšné firmy
  • motivující platové ohodnocení
  • práci v příjemném kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění…)

 

Key Account Manager (Čechy)

Pracovní náplň

  • péče o svěřené zákazníky v daném regionu
  • rozvoj vztahů u klienta
  • využívání vztahů pro vyhledávání nových příležitostí v regionu
  • příprava a odpovědnost za plnění dlouhodobého plánu rozvoje dodávky u zákazníka
  • zpracování nabídek, příprava obchodních projektů u zákazníka
  • prezentace řešení, účast na firemních akcích
  • samostatná obchodní jednání, správa obchodní administrativy
  • spolupráce s projektovými manažery a firemními specialisty

Pracoviště

  • práce ve zvoleném regionu ČR

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • VŠ (nebo SŠ)
  • praxe s obchodem v oblasti veřejné správy výhodou
  • reference z oblasti přímého obchodu (prodej řešení)
  • orientace v IT problematice (nejlépe v oblasti SW aplikací)
  • zkušenosti z oblasti prezentací a řízení projektů výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B (ochota cestovat)

Očekáváme

  • schopnost vést samostatně úspěšná obchodní jednání
  • profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost získat si důvěru zákazníků, odolnost vůči psychické zátěži
  • strategické, kreativní a pozitivní myšlení
  • samostatnost, odpovědnost
  • beztrestnost a bezúhonnost
  • odborný růst, ochotu soustavně se vzdělávat

Nabízíme

  • bonusy odpovídající obchodnímu výsledku
  • služební auto, notebook a mobil – i pro soukromé účely
  • zaškolení na zajímavé portfolio produktů, podporu obchodní aktivity
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy, profesní růst
  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (týden dovolené navíc, stravenky, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Business Development Manager (Celá ČR)

Pracovní náplň

  • akvizice nových zákazníků
  • vytváření obchodních příležitostí
  • hledání prostoru na trhu
  • sledování trendů a vývoje v daném segmentu
  • příprava nabídek spolu s BID týmem
  • příprava prezentací, účast na firemních akcích
  • samostatná obchodní jednání, zpracování obchodní administrativy
  • úzká spolupráce s týmem presale, projektovými manažery a firemními specialisty

Pracoviště

  • práce ve zvoleném regionu ČR

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • VŠ (nebo SŠ)
  • praxe s obchodem v oblasti veřejné správy výhodou
  • reference z oblasti přímého obchodu (prodej řešení)
  • orientace v IT problematice (nejlépe v oblasti SW aplikací)
  • zkušenosti z oblasti prezentací a řízení projektů výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B (ochota cestovat)

Očekáváme

  • schopnost vést samostatně úspěšná obchodní jednání
  • profesionální vystupování, komunikační a prezentační dovednosti
  • schopnost získat si důvěru klientů, odolnost vůči psychické zátěži
  • strategické, kreativní a pozitivní myšlení
  • samostatnost, odpovědnost
  • beztrestnost a bezúhonnost

Nabízíme

  • bonusy odpovídající obchodnímu výsledku
  • služební auto, notebook a mobil – i pro soukromé účely
  • zaškolení na zajímavé portfolio produktů, podporu obchodní aktivity
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy, profesní růst
  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (týden dovolené navíc, stravenky, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Analyst (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou)

Pracovní náplň

  • přebírání požadavků na úpravy modulů od metodiků
  • udržování koncepce jednotného informačního systému
  • převádění logického návrhu systému do fyzického návrhu
  • spolupráce s architektem systému na začlenění požadavků do systému v souladu s celkovou koncepcí systému
  • sledování opakovatelnosti použití částí systému a logické struktury systému
  • příprava podkladů pro kódování
  • kontrola realizace úprav před předáním testerům

Pracoviště

  • Pardubice nebo Chlumec nad Cidlinou

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • SŠ, VŠ technického nebo přírodovědného směru
  • znalost anglického jazyka na úrovni dokumentace
  • praxe nejméně 3 roky

Znalosti technik

  • znalosti standardů v oblasti vývoje IS
  • přehled v oblasti databází (Oracle, MS SQL, Informix, DB2)

Další znalosti

  • praktické zkušenosti s analýzou, návrhem a implementací IS orientovaných na hromadné zpracování dat
  • přehled v oblasti nástrojů pro podporu vývoje IS (Case nástroje)

Požadujeme

  • odolnost vůči psychické zátěži
  • zvládnutí celé šíře problematiky
  • schopnost rozhodnout se a převzít odpovědnost za rozhodnutí
  • praktický úsudek
  • koncepční a plánovité myšlení
  • připravenost ke změnám
  • ochotu k dalšímu vzdělávání
  • pozitivní myšlení
  • komunikační dovednosti

Nabízíme

  • zajímavou a kreativní práci
  • zázemí stabilní a úspěšné firmy
  • platové ohodnocení odpovídající výsledkům práce
  • možnost profesního růstu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Java Developer (Olomouc, Pardubice)

Pracovní náplň

  • programování v jazyku JAVA
  • spolupráce s kolegy a dalšími specialisty na analýze a návrhu SW
  • vývoj nových funkcionalit SW, úprava stávajících aplikací IS společnosti
  • návrh a vytváření unit testů
  • práce na vývoji webových aplikací

Pracoviště

  • Olomouc nebo Pardubice

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • odborné vzdělání v IT oblasti a programování v „ekosystému" JAVA
  • znalost rozsáhlých databázově orientovaných informačních systémů výhodou

Požadujeme

  • dobrou aktivní znalost jazyka Java
  • znalost OOP a Design Patterns
  • zkušenosti s analýzou a návrhem aplikací
  • zkušenosti s programováním databázových aplikací
  • znalosti JavaScript, HTML, CSS, Web Services, XML jsou vítány
  • znalost anglického jazyka na úrovni čtení dokumentace
  • komunikační schopnosti

Nabízíme

  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy
  • vzdělávání v oboru
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

JavaScript Developer (Olomouc, Pardubice)

Pracovní náplň

  • programování v JavaScriptu
  • tvorba HTML a CSS
  • spolupráce s kolegy a dalšími specialisty na analýze a návrhu SW
  • vývoj nových funkcionalit SW, úprava stávajících aplikací IS společnosti
  • návrh a vytváření unit testů

Pracoviště

  • Olomouc nebo Pardubice

Vzdělání, kvalifikace a praxe

  • odborné vzdělání v IT oblasti a programování
  • pozice je vhodná i pro absolventy, kteří chtějí profesně růst

Požadujeme

  • dobrou aktivní znalost jazyka JavaScript, HTML a CSS
  • znalost OOP a Design Patterns
  • zkušenosti s analýzou a návrhem aplikací
  • znalosti jazyka Java jsou vítány
  • znalost anglického jazyka na úrovni čtení dokumentace
  • komunikační schopnosti

Nabízíme

  • kreativní práci v přátelském kolektivu
  • zázemí perspektivní a úspěšné firmy
  • vzdělávání v oboru
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

IT Engineer (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou)

Pracovní náplň

  • instalace a administrace operačních systémů a databázových prostředí
  • instalace a administrace IS VERA Radnice
  • technická údržba interních systémů
  • poskytování technické podpory zákazníkům
  • aktivní účast na rozvoji informačního systému a firemní infrastruktury

Pracoviště

  • Pardubice nebo Chlumec nad Cidlinou

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • zkušenosti se správou serverů na platformách Linux a Windows
  • praktické zkušenosti s HW - instalace, konfigurace
  • ochotu a schopnost učit se novým technologiím
  • aktivní, iniciativní a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • profesionální vystupování
  • ochotu cestovat
  • znalost technické angličtiny
  • řidičský průkaz skupiny B

Očekáváme

  • schopné absolventy i zkušené profesionály
  • samostatné pracovníky připravené na týmovou spolupráci
  • osobnosti s výbornými komunikačními schopnostmi

Uvítáme

  • zkušenosti se správou rozsáhlých informačních systémů
  • znalosti relačních databází
  • znalost administrace MS Windows a Exchange serveru

Nabízíme

  • účast při nasazování a správě perspektivních projektů (IS státní správy)
  • zaškolení do zajímavých technologií a odborný růst
  • motivující platové ohodnocení
  • práci v příjemném kolektivu
  • pružnou pracovní dobu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, mobil, firemní tarif i pro rodinné příslušníky, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění…)

Programmer (Pardubice, Chlumec nad Cidlinou, Praha)

Pracovní náplň

  • spolupráce na vývoji rozsáhlého informačního systému pro hromadné zpracování dat
  • vývoj nových funkcionalit SW, úprava stávajících aplikací IS společnosti
  • tvorba analýz a návrhů sw
  • tvorba client/server aplikací, web. aplikací 
  • tvorba interface založených na webservices 

Pracoviště

  • Pardubice nebo Chlumec nad Cidlinou, Praha

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • výborné znalosti relačních databází
  • zkušenosti s převodem uživatelských požadavků na logický návrh systému
  • ochotu a schopnost učit se novým přístupům a technologiím
  • znalost technické angličtiny
  • aktivní a iniciativní přístup k řešení problémů

Očekáváme

  • samostatného a tvůrčího pracovníka připraveného na týmovou spolupráci
  • osobnost s analytickým uvažováním a komunikačními schopnostmi

Uvítáme

  • znalost některého jazyka 4GL
  • zkušenosti s vývojem rozsáhlých IS pro hromadné zpracování dat
  • zkušenosti s používáním CASE nástrojů a metodik

Nabízíme

  • účast na vývoji rozsáhlého informačního systému
  • zaškolení do zajímavých technologií a další odborný růst
  • finanční ohodnocení odpovídající pracovnímu výkonu a nasazení
  • práci v příjemném tvůrčím kolektivu
  • zaměstnanecké výhody (osobní ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky, notebook, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní/životní pojištění...)

Pokud Vás zaujala některá z nabízených pozic, zašlete prosím svůj životopis na adresu kariera@vera.cz.

Odesláním svého životopisu udělujete společnosti VERA, spol. s r.o. souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů ve smyslu § 5 odst. 2 a 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů na dobu neurčitou respektive do odvolání. Současně stvrzujete, že osobní údaje uvedené v odeslaném životopise jsou přesné a pravdivé.