Nejvýnosnější investicí organizace je investice do zaměstnanců.
Máte zájem vzdělávat pracovníky svého úřadu v souladu s ustanovením zákona?
- Pomohou pracovníkům úřadu proniknout hlouběji do problematiky jim svěřené agendy.
- Seznámí je s možnostmi efektivního využívání prostředků IT.
- Absolvování akreditovaného programu se dle výše uvedeného zákona započítává na základě "Osvědčení" do průběžného vzdělávání, plníte tak povinnost vzdělávat úředníky veřejné správy .
Majetek I.
Jednodenní kurz připomene zákonné úpravy týkající se majetku obce a celý proces evidence movitého i nemovitého majetku. Tento proces zahrnuje pořízení karty majetku, jeho správné zatřídění a zaúčtování, inventarizaci a pohyby majetku až po jeho konečné vyřazení. Obsahem kurzu jsou i hromadné akce, tiskové výstupy a závěrky. Vše prováděné se softwarovou podporou modulů IS VERA Radnice.
Majetek II.
Tento jednodenní kurz je zaměřen na problematiku odpisů. Týká se správného zatřídění majetku pro účely odpisů, nastavení údajů pro výpočet odpisů, výpočtu odpisových plánů, výpočtu měsíčních a ročních odpisů, měsíčních a ročních závěrek. Další část je určena pro účtování majetkových pohybů a odpisů vč. rozpuštění transferů. S tím souvisí nastavení typů účtování pro majetkové pohyby a odpisy. Probrány budou i různé varianty úbytků a vyřazení majetku. Pozornost bude věnována jednotlivým typům majetku vč. pozemků.
Základní registry v praxi
Během kurzu se úředníci seznámí se základními principy práce a smyslem využití dat informačního systému základních registrů a propojených AIS (obyvatelé, cizinci) při správě agend veřejné správy. Na praktických ukázkách komplexního IS VERA se naučí postupy jak data využívat a aktualizovat při správě lokálních registrů na svém úřadě.
Hospodaření obcí
Procesní řízení
Nájemné a vyúčtování služeb
Dvoudenní kurz se zaměřuje na správné postupy při práci s registrem bytů, evidenci a výpočtem nájemného z bytů, vystavení předpisů a vyúčtování nájemného, s pomocí prostředků informačního systému.
Příprava a organizace voleb
Jednodenní kurz je zaměřen na rozdíly mezi jednotlivými typy voleb, možnosti využití dat z informačního systému základních registrů a seznámení s aktuálním metodickým doporučením MV ČR při přípravě voleb. Účastníci se naučí využívat nabyté znalosti v prostředí IS VERA v oblasti vyhlášení voleb, vymezení okrsků, vedení a tisku seznamů voličů v požadované podobě, vč. práce se členy komise.
Matrika
VERA, spol. s r.o. je v souladu s ustanovením §29 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků akreditovanou vzdělávací společností, číslo akreditace AK/I-40/2018.
Majetek I. | číslo akreditace AK/PV-540/2020 |
Majetek II. | číslo akreditace AK/PV-509/2020 |
Základní registry v praxi | číslo akreditace AK/PV-207/2020 |
Hospodaření obcí | číslo akreditace AK/PV-589/2018 |
Procesní řízení | číslo akreditace AK/PV-591/2018 |
Nájemné a vyúčtování služeb | číslo akreditace AK/PV-512/2019 |
Příprava a organizace voleb | číslo akreditace AK/PV-210/2020 |
Matrika | číslo akreditace AK/PV-590/2018 |