Software pro městskou policii
Informační systém VERA Radnice poskytuje kompletní řešení pro městskou policii. Plně podporuje zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich i další legislativní normy upravující její činnost. Přímé vstupy do registrů zrychlují procesy ověřování, standardizované a průběžně aktualizované číselníky přesných kvalifikací přestupkového jednání zvyšují komfort práce. Přednastavené šablony usnadňují tvorbu dokumentace a systém zajišťuje i kontrolu nad lhůtami v přestupkovém řízení. Pokud máte zájem o podrobnější informace, zde je Deset důvodů, proč městská policie potřebuje informační systém.
Pokud chcete znát zkušenosti městských strážníků ze Žatce, kteří systém používají, podívejte se na video:
Přínosy informačního systému Městská policie VERA Radnice
- přehledná evidence přestupků (seznam/detaily přestupků):
- základní údaje o přestupku a pachateli
- termíny a lhůty
- způsob vyřízení a finanční údaje (pokuta a vedlejší výdaje)
- svědci a poškození k danému přestupku
- další údaje (poznámky, kontakty využití technické uzávěry atp.)
- vyhledávání přestupků dle různých kritérií
- ověřování osob evidovaných u přestupku proti lokálním registrům, ISZR, ISEP, RSV, Patros, PatrMV – vše na jednom místě bez nutnosti kopírování dat
- řízení uživatelských práv
- komplexní podpora pro používání technického prostředku zabraňujícímu odjetí vozidla a podporu měření rychlosti (včetně automatické tvorby oznámení o projednání přestupku v blokovém řízení)
- evidence vozidel, kol
- automatické vystavení plátce a předpisů k úhradě do agendy Pohledávky (Příjmy)
- automatické předání přestupku vč. příloh do správního řízení jedním klikem
- tvorba dokumentů k přestupku dle vzorů
- výzva, úřední záznam, potvrzení, protokol, oznámení
- možnost automatického přidělování čísla spisu ze spisové služby úřadu
- tisk adres na obálky
- zobrazení přestupků v mapě (napojení na GIS)
- evidence vydaných bloků, vybraných a odevzdaných pokut
- historie a archiv přestupků
- tvorba denních hlášení, svodek statistik, statistik pro MVČR, evidence úkolů
- detailní personalistika vč. sledování lhůt platnosti certifikátů a dokladů
- plánování směn a sledování fondu pracovní doby, zařazení pracovníků do směn, přidělené funkce, specializace pracovníků a sledování karierní historie
- výstrojní sklad s možností tvorby automatické objednávky
- kompletní sledování ekonomiky autoprovozu, vč. automatických připomínek blížících se lhůt (technická prohlídka, pojištění atp.)
- kniha jízd, údržby, s možností zápisu z mobilní aplikace z vozidla
- a další
Mobilní kancelář

- záznam o přestupku včetně fotodokumentace a vložení GPS souřadnic
- práce se sofistikovanými číselníky právních kvalifikací
- ověření totožnosti osob v ISZR, kontrola platnosti dokladů
- ověření osoby v ISZR pomocí QR kódu na OP
- ověření osoby v databázi PATROS a PATRMV
- ověření recidivy
- vyhledání přestupku pomocí scanu QR kódu na předvolánce z mobilní tiskárny
- pátrání po osobách a vozidlech
- zjištění údajů o vozidle pomocí OCR, urychlení zpracování zjištěného přestupku v terénu
- vyřízení přestupku v blokovém řízení
- vystavení předpisu k úhradě – pokuty na místě nezaplacené
- kontrola psů na ulici
- kontrola záborů veřejného prostranství
- podpora výkonu činnosti strážníků v sousedních obcích
- zadávání událostí (např. komunikační poznatky a nálezy)
- možnost hlasového záznamu popisu zjištěných skutečností v události
- automatické odesílání pořízených dat na server, ochrana osobních údajů
- a další
Modul Události agendy Městská policie
Modul Události umožňuje z vytvořené události vygenerovat případ (přestupek) s předvyplněnými údaji o čase, místě přestupku a osobě přestupce. Je-li v události označeno více přestupců, systém vygeneruje odpovídající počet předvyplněných případů pod stejným číslem události. Naopak, z případu (přestupku) je možno vytvořit událost.
- jednoduchá struktura zápisu
- vzniku události
- průběhu události
- provedených úkonů a způsobu vyřešení události pomocí systémových a uživatelských číselníků
- možnost přímého ověření osoby
- možnost detailního strukturovaného zápisu
- kontrolovaných a ověřovaných subjektů včetně jejich rolí a subrolí v události (pro splnění povinností vyplývající ze zákona na ochranu osobních údajů)
- nálezu věcí, RZ, dokladů, financí
- odchytu zvířete
- provedení kontroly na návykové látky k jednotlivým osobám
- použití donucovacích prostředků k jednotlivým osobám a současné automatické vyrozumění osoby řídící obecní policii o použití DP
- modul strukturovaně shromažďuje uložená data pro možnost vytvoření automatických dokumentů a tiskopisů