Peníze až na prvním místě

Soutěž byla ukončena.

Gratulujeme výhercům:

1. místo - Ing. Ladislav Čapek, Luhačovice
2. místo - Dana Svobodová, Frenštát p. Radhoštěm
3. místo - Ing. Vladislav Gerhard, Praha 18

Pravidla soutěže naleznete zde.

Otázka č. 1

Jaké budou skutečné běžné výdaje města od 1. 1. do 31. 5. 2015?

Správná odpověď: 87 504 188 Kč

Nápověda:

Běžné výdaje města k 31. 5. 2014 byly 76 344 185 Kč.

Snadné a rychlé sledování ekonomických ukazatelů, které je nezbytné pro efektivní řízení úřadu, Vám poskytne Manažerský informační systém, který je k dispozici i na chytrých zařízeních.

Více informací o Manažerském informačním systému (otevře se v novém okně)

Otázka č. 3

Jaký bude stav bankovního účtu města k 31. 5. 2015?

Správná odpověď: 1 014 411 Kč

Nápověda:

Stav bankovního účtu města k 31. 1. 2015 byl 736 791 Kč a k 28. 2. 2015 činil 788 713 Kč.

„Vedení města mohu předávat kvalitní analytické materiály o hospodaření a rozpočtu, na jejichž základě se mohou správně rozhodovat."

Ing. Tomáš Kejzlar, vedoucí oddělení informatiky města Děčín

Více informací o nástrojích pro finanční řízení (otevře se v novém okně)

Otázka č. 2

Jaký bude podíl neuhrazených pohledávek za místní poplatky od 1. 1. do 31. 5. 2015?

Správná odpověď: 21 %

%
Nápověda:

Podíl neuhrazených pohledávek za místní poplatky od 1. 1. do 31. 12. 2014 byl 21 %.

„Spravujte pohledávky přehledně na jednom místě a efektivněji je vymáhejte. Tak jako my."

František Elfmark, DiS., radní města Uherské Hradiště

Více informací o řešení Centrální správa pohledávek (otevře se v novém okně)

Jako manažeři využijete při řízení instituce Manažerský informační systém, Centrální správu pohledávek a nástroje pro finanční řízení.

Co dalšího Vám může při práci pomoci?

MultiIČ - mějte "své" organizace pod kontrolou

 

„Jednotné účetnictví a evidence majetku námi zřizovaných organizací nám ulehčila práci, máme o všem přehled a snadno provádíme kontrolu."

Ing. Bohumil Komínek, 1. místostarosta města Jindřichův Hradec

Více informací o řešení pro vaše organizace
 

Elektronické schvalovací procesy - už Vám neunikne jediná faktura

 

Snem každého řídícího pracovníka je automatický oběh faktur, objednávek a smluv. Nyní je to skutečnost, o které se můžete přesvědčit.

Schvalování dokladů z vybraných ekonomických agend a spisové služby a elektronické podepsání je rychlé.

Více informací o Elektronických schvalovacích procesech