Elektronické schvalovací procesy 

aneb Už Vám neunikne jediná faktura

 

Snem každého řídícího pracovníka je automatický oběh faktur, objednávek a smluv. Nyní je to skutečnost, protože řešení zajišťuje:

  • elektronický oběh faktur, objednávek a smluv,
  • schvalování dokladů z vybraných ekonomických agend a spisové služby,
  • opatření dokladů elektronickým podpisem.

 

Jak elektronické schvalovací procesy fungují?

  • Schvalování probíhá z jednoho místa v informačním systému VERA Radnice nebo VERA Dimenze.
  • Požadavky na schválení čekají v řadě, dokud je nevyřídíte.
  • O novém požadavku či změně jste informování e-mailem.
  • Elektronický dokument můžete opatřit elektronickým podpisem (už nemusíte tisknout papírové košilky).
  • Elektronický oběh můžete sledovat a vyhodnocovat.

Elektronické schvalování je samostatná agenda, která komplexně zajistí elektronické schvalování dokladů, které vznikly v IS VERA Radnice či VERA Dimenze. Už se Vám nestane, že auditor nalezne neověřené faktury a zároveň budete plnit Zákon o finanční kontrole č. 320/2001 Sb. a jeho prováděcí vyhlášku č. 416/2004 Sb.

Nejste si jisti jak procesy nastavit? Nevadí, provedeme analýzu, navrhneme spolu s Vámi optimalizaci a procesy nastavíme.

Máte zájem o více informací?

Chcete vidět, jak řešení v praxi funguje? Prosím napište nám.

This field is mandatory.
This field is mandatory.
This field is mandatory.
Prosím zadávejte pouze číslice.
This field is mandatory.
This field is mandatory.
Prosím zadávejte pouze číslice.
This field is mandatory.