Prodejem to pro nás nekončí.
Pomůžeme Vám, poradíme anebo vše za Vás rovnou vyřešíme.

Zpět

Technická podpora

O vždy aktualizovaný software se stará technická podpora, která je spolu s konzultanty připravena Vám poradit. Technická podpora zahrnuje především upgrade a update softwaru, aktualizaci souvisejících dokumentů a možnost využívání helpdesk a hotline.

Aktuální software vždy splňuje legislativní požadavky, navíc je rozvíjen ve spolupráci s klienty, což zaručuje účelné a uživatelsky příjemné změny. Nové verze jsou distribuovány s dostatečným předstihem a dokumentací, uživatelé se tak včas seznámí s novinkami. 

Hlášení pomocí helpdesku probíhá přes speciální webovou aplikaci, ve které může uživatel snadno zadat požadavek na opravu nebo rozvoj systému. Pokud uživatel raději komunikuje po telefonu, má k dispozici poradce na hotline.


Kontaktní formulář

Chcete vidět, jak řešení v praxi funguje? Máte zájem o více informací? Prosím napište nám.

Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Prosím zadávejte pouze číslice.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Prosím zadávejte pouze číslice.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.