Rychle, kompletně, výstižně.
To jsou aktuality VERA.

Zpět

Průzkum 2025: Děkujeme našim zákazníkům za pozitivní hodnocení

V červnu 2025 realizovala renomovaná agentura ppm factum průzkum spokojenosti zákazníků společnosti VERA. Z každého úřadu bylo osloveno několik osob a svůj názor nám sdělilo 51 % z nich. Zákazníci odpovídali na otázky týkající se zejména spokojenosti a rozvoje informačního systému. Více než 90 % respondentů projevilo svoji spokojenost.

Potěšilo nás kladné hodnocení společnosti, informačního systému i poskytovaných služeb. Navíc oproti roku 2018, kdy agentura realizovala stejný průzkum, stoupla četnost odpovědí „rozhodně ano", čehož si velmi vážíme.

Jako nejčastěji spontánně jmenované pozitivní vlastnosti firmy a systému zákazníci uváděli „komplexnost a provázanost systému", „proklientský přístup, odbornost a vstřícnost" a „spolehlivost a usnadnění práce". Záměrně jsme respondenty požádali i o uvedení vlastností, které jim nevyhovují a musíme je zlepšit. 

Důležitým zjištěním pro nás bylo, že zákazníci, kteří přešli z jiného systému na VERU v posledních 7 letech, považují změnu za přínosnou.

Zároveň nám průzkum také naznačil, ve kterých oblastech máme rezervy. Jsme si toho vědomi a uděláme maximum pro to, aby při příštím hodnocení dopadly výsledky opět lépe. Vaše názory jsou pro nás klíčové a díky nim roste kvalita informačního systému a vzájemné spolupráce.

Výherci

Zákazníci, kteří vyplnili dotazník, byli automaticky zařazeni do slosování o poukázky na nákup na Alza.cz. Výherci se stali Ing. Věra Gruščíková, MěÚ Dolní Lutyně, Bc. Tomáš Zeman, MěÚ Vlašim a Bc. Zdeněk Krčál, Městská policie Jihlava.  

Výzkumná agentura

Agentura ppm factum působí na českém trhu již více než 30 let. Hlásí se ke standardům výzkumu trhu a veřejného mínění mezinárodní asociace marketingového výzkumu ESOMAR a dodržuje jeho mezinárodní etický kodex.

 

Děkujeme všem účastníkům za jejich cennou zpětnou vazbu, která nám dále pomůže zlepšovat služby i informační systém. Na základě získaných budeme pokračovat v dobré praxi a zároveň cíleně reagovat na oblasti, kde by mohla spokojenost dále růst. Věříme, že společnými kroky dokážeme posunout kvalitu a rozsah digitalizace ještě dále.