Prodejem to pro nás nekončí.
Pomůžeme Vám, poradíme anebo vše za Vás rovnou vyřešíme.
Zpět
Metodická podpora
Další nedílnou součástí implementace systému je metodická podpora, která následuje po školení uživatelů. Metodická podpora je prováděna vždy na pracovišti uživatele a zaměřuje se na řešení otázek, které vyplývají z užívání nového nástroje na podporu daných činností. V průběhu metodické podpory mohou být vytvářeny nové nebo upraveny stávající pracovní postupy, aby co nejlépe vyhovovaly potřebám každého uživatele s ohledem na jím vykonávanou agendu.
Do budoucna získáte jistotu, že Vaši zaměstnanci budou vykonávat činnosti v agendách podle aktuální legislativy. Tu znají naši metodici, kteří neustále sledují i chystané změny, a uživatele na ně připravují.
Nabídka metodických příruček pro naše klienty je k dispozici v sekci Pro zákazníky.