MultiIČ 

aneb Mějte „své" organizace pod kontrolou

 

Využijte možnosti sdílení dat mezi vámi a vašimi organizacemi. V jednom informačním systému lze plnohodnotně vést agendy nejen obce, města či kraje, ale i dobrovolných svazků obcí, zřizovaných organizací, nadací a nadačních fondů. Mezi hlavní výhody tohoto řešení patří:

  • elektronická výměna dat, odpadá duplicitní přepisování údajů,
  • společná metodika a číselníky zaručující shodné pracovní postupy,
  • jednotné prostředí umožňující snížení nákladů na školení,
  • možnost zastupitelnosti a kooperace mezi referenty úřadu a organizace,
  • možnost účtování více organizací jednou osobou přepnutím v rámci systému,
  • transparentní konsolidace,
  • stejný vzhled dokumentů a sestav,
  • odesílání výkazů zahrnující organizace na kraj nebo do státní poklady (CSÚIS),
  • centrální ukládání dat na jedno zabezpečené místo,
  • eliminace chyb při předávání dat/výkazů,
  • minimalizace nutné péče i souvisejících nákladů se správou systému (IS je nainstalován pouze jednou),
  • a to vše on-line.

Organizace tak může využívat plnohodnotný systém pokrývající všechny její potřeby a Vy máte k dispozici:

  • informace o hospodaření svých organizací on-line a z jednoho místa (přijaté a vydané faktury,
  • stavy pokladen, účetnictví, objednávky, majetek, smlouvy)
  • samostatné pohledy na data každé organizace,
  • porovnání organizací a souhrnné výstupy.

Toto komplexní řešení Vám zefektivní pracovní procesy, hospodaření a umožní transparentní fungování úřadu a zřizovaných organizací.

Máte zájem o více informací?

Chcete vidět, jak řešení v praxi funguje? Prosím napište nám.

This field is mandatory.
This field is mandatory.
This field is mandatory.
Prosím zadávejte pouze číslice.
This field is mandatory.
This field is mandatory.
Prosím zadávejte pouze číslice.
This field is mandatory.