Situaci může
zmírnit zvýšení efektivnosti, tj. využití nástroje, který umožní
stávajícímu počtu zaměstnanců vykonat více práce tím, že podpoří jejich
činnost, urychlí administrativní úkony, automatizuje procesy
a sjednocuje
maximum funkcí a podkladů na jednom místě.
Takovým nástrojem je Informační systém pro městskou policii VERA Radnice.
Pomáhá na všech úrovních
v souladu s
nastavenými oprávněními.
Jak pomůže VERA Radnice řediteli (veliteli) městské policie?
Vedení městské policie získá k dispozici přehledné výstupy o činnosti
strážníků, denní hlášení, svodky, systémové a uživatelské sestavy. V
podrobných mapách lehce zkontroluje jejich hlídkovou či pochůzkovou
činnost včetně náhledů zaznamenaných událostí a přestupků na trase. V
systému může evidovat úkoly
V personalistice nalezne informace o zaměstnancích, o absolvovaných
prohlídkách a školeních, o jejich kariéře, platových pohybech a může
sledovat lhůty platnosti certifikátů a dokladů. Nechybí ani výstrojní
sklad, kniha jízd, sledování ekonomiky autoprovozu, evidence vydaných
bloků, či vybraných a odevzdaných pokut. Všechny potřebné informace pro
řízení městské policie na jednom místě bez přepínání do jiných systémů či
tabulek
Pokračování
článku najdete zde.
|