Zpět

W-EKO20_4

Novinky: Příjmy - Vratky a jejich elektronické schvalování

11. 03. 2021

od 09:00 do 10:30 h

Webinář

850 Kč bez DPH / osoba

Přihlašování do: 09. 03. 2021

Novinky: Příjmy - Vratky a jejich elektronické schvalování

Určeno pro uživatele: VERA Radnice

Vážení uživatelé,

dovolujeme si Vás pozvat na prezentaci nového řešení schvalování vratek s využitím agend Příjmy, Výdaje a eProcesy, které splňuje podmínky Zákona o finanční kontrole (320/2001Sb.).

Připravili jsme pro Vás termíny:

1. ve čtvrtek 8.10.2020

    od 9:30 do 11:00 hod.

2. ve čtvrtek 15.10.2020

    od 9:30 do 11:00 hod.

3. ve čtvrtek 18.2. 2021

    od 9:00 do 10:30 hod.

4. ve čtvrtek 11. 3. 2021

    od 9:00 do 10:30 hod.
 

Podmínkou je dobré připojení k internetu. Stránky webináře budou aktivní v den konání 45 minut před začátkem akce. Přihlášeným účastníkům zašleme den předem podrobný návod na přihlášení.

Vladislav Voráč, metodik oblasti příjmů
Ing. Jakub Masařík, konzultant
Bc. Tomáš Bořil, metodik oblasti výdaje

 

 

Obsah

V rámci webináře bude představeno nové řešení schvalování vratek s využitím agend Příjmy, Výdaje a eProcesy, které splňuje podmínky Zákona o finanční kontrole (320/2001Sb.)

  • Nové možnosti práce s vratkami v agendě Příjmy
  • Finanční krytí vratek
  • Výdajové poukazy a jejich schvalování
  • Související konfigurace a kroky k zprovoznění procesu u Vás na úřadu
  • Praktická ukázka

Pro koho: Správci poplatků, kteří vystavují vratky; Vedoucí útvarů schvalující vratky; Účetní.

 

Kód školení: W-EKO20_4
Lektor: Voráč Vladislav, Masařík Jakub, Ing., Bořil Tomáš, Bc.

Cesta

účastníkům bude den předem odeslán e-mail s návodem na přihlášení do aplikace Anymeeting
Objednávkový formulář
Údaje o objednávajícím
Údaje o organizaci
Seznam účastníků
Odebrat účastnika
Výsledná cena za přihlášené účastníky
850 Kč bez DPH
Poznámky
Školení se uskuteční v případě obsazení min. 3 účastníky.