Zpět

W-EKO20_3

Novinky: Příjmy - Vratky a jejich elektronické schvalování

18. 02. 2021

od 09:00 do 10:30 h

Webinář

850 Kč bez DPH / osoba

Přihlašování do: 16. 02. 2021

Novinky: Příjmy - Vratky a jejich elektronické schvalování

Určeno pro uživatele: VERA Radnice

Vážení uživatelé,

dovolujeme si Vás pozvat na prezentaci nového řešení schvalování vratek s využitím agend Příjmy, Výdaje a eProcesy, které splňuje podmínky Zákona o finanční kontrole (320/2001Sb.).

Připravili jsme pro Vás termíny:

1. ve čtvrtek 8.10.2020

    od 9:30 do 11:00 hod.

2. ve čtvrtek 15.10.2020

    od 9:30 do 11:00 hod.

3. ve čtvrtek 18.2. 2021

    od 9:00 do 10:30 hod.
 

Podmínkou je dobré připojení k internetu. Stránky webináře budou aktivní v den konání 45 minut před začátkem akce. Přihlášeným účastníkům zašleme den předem podrobný návod na přihlášení.

Vladislav Voráč, consultant
Ing. Jakub Masařík, consultant
Bc. Tomáš Bořil, consultant

 

 

Obsah

V rámci webináře bude představeno nové řešení schvalování vratek s využitím agend Příjmy, Výdaje a eProcesy, které splňuje podmínky Zákona o finanční kontrole (320/2001Sb.)

  • Nové možnosti práce s vratkami v agendě Příjmy
  • Finanční krytí vratek
  • Výdajové poukazy a jejich schvalování
  • Související konfigurace a kroky k zprovoznění procesu u Vás na úřadu
  • Praktická ukázka

Pro koho: Správci poplatků, kteří vystavují vratky; Vedoucí útvarů schvalující vratky; Účetní.

 

Kód školení: W-EKO20_3
Lektor: Bořil Tomáš, Bc., Masařík Jakub, Ing., Voráč Vladislav

Cesta

účastníkům bude den předem odeslán e-mail s návodem na přihlášení do aplikace Anymeeting
Objednávkový formulář
Údaje o objednávajícím
Údaje o organizaci
Seznam účastníků
Odebrat účastnika
Výsledná cena za přihlášené účastníky
850 Kč bez DPH
Poznámky
Školení se uskuteční v případě obsazení min. 3 účastníky.