Zpět

Konzultační dny k volbám do zastupitelstev obcí a Senátu PČR

Délka trvání
ve dnech: 1

1 800 Kč bez DPH

Konzultační dny k volbám do zastupitelstev obcí a Senátu PČR

Určeno pro uživatele: VERA Radnice

Vážení přátelé,
v návaznosti na blížící se volby do zastupitelstev obcí a Senátu Parlamentu ČR, které proběhnou ve dnech 5. - 6. 10. 2018 přijměte naše srdečné pozvání na konzultační dny k této problematice.

Letos nás čekají v obou aplikacích novinky související s nařízením GDPR a řada dalších novinek, z nichž největší bude zřejmě nově zapracované rozhraní mezi Organizací voleb a Spisovou službou.
Jako již tradičně dopolední blok konzultačního dne věnujeme Volební agendě a odpolední Organizaci voleb. Každý blok začneme prezentací změn, poté se budeme věnovat podrobně jednotlivým krokům nezbytným při přípravě voleb.

Ty z Vás, které na podzim čekají i volby senátní, seznámíme s možnostmi řešení souběhu voleb a zadávání voličských průkazů. Pro všechny účastníky bude určeno seznámení se specifiky vedení Dodatku seznamu voličů v rámci Komunálních voleb.

Základem bezchybného seznamu voličů jsou lokální registry obyvatel, jako vždy se proto zaměříme i na základní kontroly dat v registrech. Část věnovanou Volební agendě zakončíme problematikou tiskových výstupů.
Po obědě se v rámci základních pracovních postupů v Organizaci voleb zaměříme detailně na téma tvorby dokumentů a práce se vzory a rozdíly využití s vazbou a bez vazby na Spisovou službu.
Celý den tradičně zakončíme vzájemnou diskuzí a konzultací Vašich dotazů.

Těšíme se na setkání s Vámi.

Poznámka: Účast na konzultačním dni doporučujeme zejména pro nové uživatele agendy doplnit ještě o vzdálenou kontrolu přípravy voleb, porovnání seznamu voličů agendy a voličů získaných přes CzechPOINT, nebo vzdálenou kontrolu den před či přímo v den tisku seznamů voličů. Preferujete-li individuální přístup nebo se nebudete moci zúčastnit školení ve vypsaných termínech, kontaktujte nás a dohodneme individuální řešení přes TeamViewer nebo osobně u Vás na úřadě.

 

 

Obsah

9:00 - 9:30 Prezence

BLOK 1 - VOLEBNÍ AGENDA

9:30 - 9:45 Novinky v agendě

  • GDPR
  • Průběžně vedený seznam voličů

9:45 - 10:00 Vymezení okrsků

  • Nahrání dat z RUIAN (modul RU-V)
  • Zařazování adres do okrsků, kontroly a tiskové výstupy

10:00 - 11:00 Nové volby

  • Vyhlášení voleb (dvoje volby x souběh)
  • Stálý seznam voličů a jeho aktualizace
  • Zápis překážek a důvodů vyřazení
  • ZSV, DSV a ZSV ZU

11:15 - 11:30 Kontrolní činnosti a tisky

  • Kontroly dat v registrech
  • Porovnání se seznamem voličů MV
  • Tiskové výstupy
  • 12:00 -12:30 Přestávka

BLOK 2 - ORGANIZACE VOLEB

12:30 - 13:15 Novinky v Organizaci voleb

  • GDPR
  • Vazba na spisovou službu - nastavení, možnosti

13:15 - 14:15 Příprava voleb a práce se členy komise

  • Členové komise, strany a kandidáti
  • Tiskové výstupy a práce se vzory
  • Vazba na Spisovou službu - realizace

14:15 - 14:30 Dotazy, diskuse


Poptávkový formulář

Máte zájem o toto školení pro Vás nebo Váš úřad? Kontaktujte nás.

Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Prosím zadávejte pouze číslice.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Prosím zadávejte pouze číslice.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.
Toto pole musí být vyplněno.