Zpět

KDVL2018_3

Konzultační dny k volbám do zastupitelstev obcí a Senátu PČR

13. 09. 2018

od 09:00 do 14:30 h

Pobočka VERA Pardubice
Masarykovo náměstí 1484
Pardubice

1 800 Kč bez DPH / osoba

Přihlašování do: 07. 09. 2018

Konzultační dny k volbám do zastupitelstev obcí a Senátu PČR

Určeno pro uživatele: VERA Radnice

Vážení přátelé,
v návaznosti na blížící se volby do zastupitelstev obcí a Senátu Parlamentu ČR, které proběhnou ve dnech 5. - 6. 10. 2018 přijměte naše srdečné pozvání na konzultační dny k této problematice.

Letos nás čekají v obou aplikacích novinky související s nařízením GDPR a řada dalších novinek, z nichž největší bude zřejmě nově zapracované rozhraní mezi Organizací voleb a Spisovou službou.
Jako již tradičně dopolední blok konzultačního dne věnujeme Volební agendě a odpolední Organizaci voleb. Každý blok začneme prezentací změn, poté se budeme věnovat podrobně jednotlivým krokům nezbytným při přípravě voleb.

Ty z Vás, které na podzim čekají i volby senátní, seznámíme s možnostmi řešení souběhu voleb a zadávání voličských průkazů. Pro všechny účastníky bude určeno seznámení se specifiky vedení Dodatku seznamu voličů v rámci Komunálních voleb.

Základem bezchybného seznamu voličů jsou lokální registry obyvatel, jako vždy se proto zaměříme i na základní kontroly dat v registrech. Část věnovanou Volební agendě zakončíme problematikou tiskových výstupů.
Po obědě se v rámci základních pracovních postupů v Organizaci voleb zaměříme detailně na téma tvorby dokumentů a práce se vzory a rozdíly využití s vazbou a bez vazby na Spisovou službu.
Celý den tradičně zakončíme vzájemnou diskuzí a konzultací Vašich dotazů.

Těšíme se na setkání s Vámi.

Poznámka: Účast na konzultačním dni doporučujeme zejména pro nové uživatele agendy doplnit ještě o vzdálenou kontrolu přípravy voleb, porovnání seznamu voličů agendy a voličů získaných přes CzechPOINT, nebo vzdálenou kontrolu den před či přímo v den tisku seznamů voličů. Preferujete-li individuální přístup nebo se nebudete moci zúčastnit školení ve vypsaných termínech, kontaktujte nás a dohodneme individuální řešení přes TeamViewer nebo osobně u Vás na úřadě.

 

 

Obsah

9:00 - 9:30 Prezence

BLOK 1 - VOLEBNÍ AGENDA

9:30 - 9:45 Novinky v agendě

  • GDPR
  • Průběžně vedený seznam voličů

9:45 - 10:00 Vymezení okrsků

  • Nahrání dat z RUIAN (modul RU-V)
  • Zařazování adres do okrsků, kontroly a tiskové výstupy

10:00 - 11:00 Nové volby

  • Vyhlášení voleb (dvoje volby x souběh)
  • Stálý seznam voličů a jeho aktualizace
  • Zápis překážek a důvodů vyřazení
  • ZSV, DSV a ZSV ZU

11:15 - 11:30 Kontrolní činnosti a tisky

  • Kontroly dat v registrech
  • Porovnání se seznamem voličů MV
  • Tiskové výstupy
  • 12:00 -12:30 Přestávka

BLOK 2 - ORGANIZACE VOLEB

12:30 - 13:15 Novinky v Organizaci voleb

  • GDPR
  • Vazba na spisovou službu - nastavení, možnosti

13:15 - 14:15 Příprava voleb a práce se členy komise

  • Členové komise, strany a kandidáti
  • Tiskové výstupy a práce se vzory
  • Vazba na Spisovou službu - realizace

14:15 - 14:30 Dotazy, diskuse

Kód školení: KDVL2018_3
Lektor: Skalíková Markéta, Mgr., Vopátková Veronika, Mgr.

Cesta

Hlavní nádraží - Masarykovo náměstí: autobusy: 8 ,6, 12, 9 - 10 minut, trolejbusy: 2, 3, 4, 13- 10 minut anebo cca 10 minut pěšky. Parkovat lze např. u Labe za Zimním stadionem. Prostory firmy VERA se nachází v 7. patře objektu.
GPS: 50°2'17.110"N, 15°46'12.702"E
Objednávkový formulář
Údaje o objednávajícím
Údaje o organizaci
Seznam účastníků
Odebrat účastnika
Výsledná cena za přihlášené účastníky
1 800 Kč bez DPH
Poznámky
Školení se uskuteční v případě obsazení min. 8 účastníky.